EL BLOG

PRESENTACIÓ DEL BLOG:


El blog la ciència fàcil
Us vull recordar algunes de les normes que tothom ha de conèixer a l’hora de consultar o participar al Bloc de Medi de l' escola La Closa per seguir fent-ho així de bé i si cal millor.
ordinadornen
1. Aquest és el bloc de Medi de l' escola i està obert a la participació de tothom.
2. Els comentaris enviats seràn revisats per la mestra per evitar missatges Spam. La validació dels comentaris no és instantània.
3. Tots els comentaris enviats s’han de signar amb el nom real de cada alumne o integrant de la comunitat educativa.
4. Hem de respectar en tot moment la resta de participants del bloc mitjançant els comentaris. En cas contrari, els comentaris s’esborraran.
5. Hem d’escriure utilitzant els signes de puntuació i intentant evitar les faltes d’ortografia en els comentaris.
6. No hem de publicar comentaris sencers en majúscula, només l’hem d’utilitzar a l’inici de frase i després d’un punt.
7-Si responem raonadament a les preguntes no ens ha de fer por equivocar-nos. Aquest bloc es va fent gran gràcies a la vostra participació tant compartint troballes, experiments i activitats com amb els vostres comentaris.
8. Ens compromentem a participar i comentar els treballs dels nostres companys que hem vist al bloc per animar-los a continuar esforçant-se. El to positiu i respectuós no exclou el bon humor.

ordinador


El Bloc és un recurs educatiu online del que tots formem part. Segur que respectant aquestes normes aconseguim gaudir del seu ús i aprendre com heu estat fent fins ara.



REFLEXIONS SOBRE L' ÚS DEL BLOG EN L' ENSENYAMENT DE LES CIÈNCIES.

 http://docs.google.com/View?id=ddwjffgr_152vq5rvrhh

VALORACIÓ DE L' ÚS DEL BLOG -EL MEU ROL DE MESTRA.


Ara, el tercer curs d’utilització d’aquest recurs ,puc valorar la contribució positiva al meu rol de mestra. M'ajuda a una pràctica reflexiva i a caminar cap un alt grau de satisfacció en l’adquisició dels següents objectius:


o Conèixer els interessos i models d’explicació de la ciència dels nens i de les nenes.
o Millorar en el disseny de processos d’aprenentatge cada cop més competencials.
o Coordinar amb els tutors i amb d’altres assignatures. En les hores de Medi es treballen moltes

competències i els tutors treballen també molt de Medi. Com millor ens puguem coordinar
menys oportunitats per ajudar als alumnes perdrem.
o Gestionar l’assignatura. Ordenar i recollint les activitats (sortides, experiments, activitats...) de tot

el curs.
o Reunir i organitzar informació i molts recursos TAC que hi ha a la xarxa.
o Reflexionar sobre quina ha de ser la metodologia que ajudi a tots els nens i les nenes.

o Aprendre a treballar en entorns TAC 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada